Zaregistrujte se a dostaňte 5% slevu na Váš první nákup. Sleva se nevztahuje na produkty již v akci, dárkový poukaz, dopravu. Doprava v letních měsících Vzhledem k povaze našich produktů (fermentované potraviny), které v teplém období bez chlazení „ožívají“, zasíláme v letních měsících výhradně prostřednictvím dopravce s doručením na adresu. ‼️ Prosíme, objednávky si vždy vyzvedněte – v případě nevyzvednutí nemusíme uznat případnou reklamaci. Děkujeme za pochopení.

Často se ptáte |FAQ

Přihlášení:

  • Nemůžete se přihlásit?

Pokud se Vám stane, že máte jakýkoliv problém s přihlášením, jednoduše nás konstatujte na zákaznickou podporu a spolu problém vyřešíme.

  • Jaké mám výhody, když se zaregistruji?

Jako registrovaný zákazník jste jako první emailem informován o akčních produktech a novinkách na e-shopu. Máte možnost hodnotit jednotlivě naše produkty a náš obchod.  Při zasílání objednávky, máte již předepsané Vaše údaje a odpadne Vám tak starost s vepisováním údajů. Po registraci máte od nás 5% slevu na první nákup. (Sleva se nevztahuje na již zlevněné zboží.)

  • Kdy mi po registraci autorizujete přihlášení?

Po zaregistrování se do e-shopu je potřeba schválení obchodu. Tuto autorizaci se snažíme vyřídit ihned po doručení žádosti o autorizaci. Pokud Vám schválení nepřijde – neváhejte nás upozornit a kontaktovat zákaznický servis.

Doprava a platba:

  • Mohu si objednat na dobírku?

Vzhledem k povaze produktů a častých nevyzvednutých objednávek není již možné objednávat na dobírku. Často bývaly produkty znehodnoceny a je to více na škodu. Děkujeme za pochopení.

  • Jak změním platební údaje nebo doručovací adresu po zaslání objednávky?

Pokud jste zadali nesprávné údaje anebo chcete cokoliv změnit na objednávce – kontaktujte zákaznickou podporu.

  • Kolik stojí doprava?

Veškeré informace o dopravě naleznete zde: Doprava a platby

  • Kde můžu zadat poznámky pro dopravce?

Pokud chcete, dopravci zanechat zprávu např. chcete objednávku nechat na recepci v práci atd. – Vložte tuto zprávu do poznámky při volbě dopravce a rekapitulace objednávky.

  • Proč si nemohu již objednat do Zasilkovny nebo do boxu? 

Doprava v letních měsících. Vzhledem k povaze našich produktů (fermentované potraviny), které v teplém období bez chlazení „ožívají“, zasíláme v letních měsících výhradně prostřednictvím dopravce s doručením na adresu.

Skladování a trvanlivost:

  • Jak mám správně skladovat vaše produkty?

Naše produkty nejsou pasterizovány a ani jinak konzervovány. Proto je důležité, aby byly v chladu nejlépe do 9° (lednice, sklep).  Pokud produkty budou v teplém prostředí, je velké riziko, že se obnoví proces kvašení a sklenička „vybuchne“. Je potřeba brát zřetel, že naše produkty jsou „živé“.

  • Jaká je trvanlivost produktu?

Veškeré produkty kategorie kysané zelí je trvanlivost 1 rok, ale máme zkušenosti, že i po této době, pokud se skladování správně dodržuje, je zelíčko i tak dobré. U ostatních produktů dáváme trvanlivost cca 6 měsíců.  Trvanlivosti uvádíme u jednotlivých produktů v detailu popisku. Pokud se Vám ovšem v objednávce nebude něco „zdát“ – neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu.

  • Jaká je trvanlivost po otevření produktu?

Po otevření produktu je důležité dbát na správné skladování a manipulaci. Otevřená sklenice patří i po otevření do lednice. Vždy používáme čisté, ničím nekontaminované příbory a po odebrání se snažíme zelí opět ponořit do šťávy, nálevu. Takto by nám měl i otevřený produkt vydržet několik měsíců.  Věřte nám, že ho ale dříve sníte.

  • Víčko je nafouklé. Není to závadné?

Pokud má produkt nafouklé víčko, není to na závadu. Pořád je to „živý produkt“ a nafouklé víčko může být důsledkem živoucích prospěšných bakterií, které vytváří plyn a tím se následně nafoukne víčko.

  • Šťáva ze zelí je zakalená. Není to závadné?

Šťávy ze zelí jsou vedlejším produktem kysaného zelí. Tento produkt neumíme vyrobit.  Zakalenost není závadné a tyto produkty mají trvanlivost i půl roku, pokud se dodržuje správné skladování. Vždy je potřeba před podáváním pořádně protřepat.

Reklamace:

  • Jak mohu reklamovat nebo vrátit zakoupené produkty?

Pokud máte, jakýkoliv problém se zakoupenými produkty, vždy nás kontaktujte na zákaznické podpoře, a společně to vždy vyřešíme adekvátně k danému problému. Pokud máte fotografii produktu, který reklamujete, zašlete, nám ho na zákaznickou podporu, určitě nám to pomůže k lepší představě o problému.

  • Nevyzvednul jsem si objednávku, můžete mi zaslat objednávku zpět?

Pokud jste si nevyzvedli objednávku a vrátí se nám zpět jako nevyzvednutá, je již pro nás dále neprodejná a znehodnocena. ‼️ Prosíme, objednávky si vždy vyzvedněte. V případě nevyzvednutí na adresu domů nemusíme reklamaci uznat. 

Dárkové poukazy:

  • Jak mohu dárkový poukaz koupit?

Na našem eshopu si jednoduše zvolíte hodnotu dárkové poukázky a variantu : barevnou pdf., černobílý tisk pdf. Vložíte do košíku a zvolíte dopravu Dárkový poukaz emailem. Po uhrazení částky dárkového poukazu, Vám bude na emailovou adresu automaticky dárková poukázka ve zvoleném formátu pro tisk pdf. zaslána.  

  • Jak mohu dárkový poukaz uplatnit?

Dárkový poukaz platí po dobu 6 měsíců od data vystavení. Poukaz můžete uplatnit jen na jednu objednávku. Jeho hodnotu nelze dělit mezi více nákupů. Obdarovaný zadá kód poukazu v nákupním košíku a jeho hodnota bude odečtena z ceny jeho nákupu. Hodnota poukazu se odečítá od celkové částky k úhradě. 

  • Platí elektronický poukaz na dopravu, slevový kód a jiné?

Na dopravu poukázku uplatnit nelze. Na dárkový poukaz nelze použít slevový kupón se slevou a ani jiné věrnostní slevy např. sleva za registraci apod.

  • Mohu dárkovou poukázku použít opakovaně ?

Dárkovou poukázku je možné uplatnit jen jednou.

  • Co se stane, když mám nižší/vyšší hodnotu nákupu, než je poukaz samotný?

Pokud máte v objednávce nižší hodnotu nákupu, než je samotný poukaz, je lepší si raději něco vybrat a využít toho naplno. Poukaz je jednorázový a o rozdílnou hodnotu přijdete.  Pokud máte v objednávce vyšší hodnotu nákupu, než je samotný poukaz, jednoduše rozdíl doplatíte.

  • Nedošel mi do emailové schránky dárkový poukaz?

Prosím, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme na zákaznické lince +420 604 608 100.

Ostatní dotazy:

  • Mám cukrovku. Mohu vaše produkty jíst?

Naše produkty – kysané zelí jsou vhodné i pro diabetiky. Do produktů nepřidáváme žádné sladidla a cukry. Cukry jsou obsažené pouze v ovoci. Tyto cukry jsou, ale kvašením „pojezené“ a jsou tak vhodné i pro diabetiky.

  • Mám histaminovou toleranci. Mohu vaše produkty jíst?

Fermentované potraviny nejsou vhodné pro lidi trpící histaminovou toleranci, a proto nedoporučujeme konzumovat.

  • Kolik šťávy je vhodné vypít?

Šťáva ze zelí je výborným startovačem trávení. Doporučujeme štamprličku šťávy před velkým jídlem, které správně nastartuje  trávení.

  • Některé produkty (šťávy) nejsou skladem. Jak zjistím, že jsou naskladněny?

U některých produktů, nejčastěji u šťáv ze zelí se stává, že jsou rychle vyprodány a jsou tak brzo momentálně nedostupné. Tento produkt neumíme vyrobit a jeho množství závisí na mnoha faktoru a jedním z nich je kolik vody nám dá zelí.

Doporučujeme si zvolit  hlídajícího psa, který Vás upozorní na znovu naskladnění produktu.

  • Proč si nemohu objednat kvašáky v plastovém obalu?

Produkty, které jsou baleny v plastovém kyblíku a obsahují šťávu nezasíláme dopravcem, z důvodu možnosti vytečení skrz plastové víčko. Upozorňujeme, že i přestože budete chtít produkt zaslat – nebereme na sebe riziko znehodnocení.  

Prodejny:

  • Kde všude můžeme zakoupit Vaše produkty?

Naše produkty zavážíme, zatím, pouze do obchůdku po Moravskoslezském kraji a jejich seznam naleznete zde: PRODEJNY

Velkoobchod:

  • Mám zájem prodávat vaše produkty, jak to mám udělat?

Pokud máte zájem s námi spolupracovat, být naši součástí anebo prodávat naše produkty, jednoduše nás kontaktu a spolu se domluvíme. Jsme rádi za každého, který nás chce podporovat a zákazníkům nabízet to nejlepší.  Kontakt VO: obchod@zeliiicko.cz, +420 702 148 475

 


 

Máte nějaké další dotazy? 

Neváhejte nám napsat na info@zeliiicko.cz

+420 604 608 100

Více: Kontakty