Často se ptáte |FAQ
Přihlášení:
- Nemůžete se přihlásit?
Pokud se Vám stane, že máte jakýkoliv problém s přihlášením, jednoduše nás konstatujte na zákaznickou podporu a spolu problém vyřešíme.
- Jaké mám výhody, když se zaregistruji?
Jako registrovaný zákazník jste jako první emailem informován o akčních produktech a novinkách na e-shopu. Máte možnost hodnotit jednotlivě naše produkty a náš obchod. Při zasílání objednávky, máte již předepsané Vaše údaje a odpadne Vám tak starost s vepisováním údajů. Po registraci máte od nás 5% slevu na první nákup. (Sleva se nevztahuje na již zlevněné zboží.)
- Kdy mi po registraci autorizujete přihlášení?
Po zaregistrování se do e-shopu je potřeba schválení obchodu. Tuto autorizaci se snažíme vyřídit ihned po doručení žádosti o autorizaci. Pokud Vám schválení nepřijde – neváhejte nás upozornit a kontaktovat zákaznický servis.
Doprava a platba:
- Mohu si objednat na dobírku?
Vzhledem k povaze produktů a častých nevyzvednutých objednávek není již možné objednávat na dobírku. Často bývaly produkty znehodnoceny a je to více na škodu. Děkujeme za pochopení.
- Jak změním platební údaje nebo doručovací adresu po zaslání objednávky?
Pokud jste zadali nesprávné údaje anebo chcete cokoliv změnit na objednávce – kontaktujte zákaznickou podporu.
- Kolik stojí doprava?
Veškeré informace o dopravě naleznete zde: Doprava a platby
- Kde můžu zadat poznámky pro dopravce?
Pokud chcete, dopravci zanechat zprávu např. chcete objednávku nechat na recepci v práci atd. – Vložte tuto zprávu do poznámky při volbě dopravce a rekapitulace objednávky.
Skladování a trvanlivost:
- Jak mám správně skladovat vaše produkty?
Naše produkty nejsou pasterizovány a ani jinak konzervovány. Proto je důležité, aby byly v chladu nejlépe do 9° (lednice, sklep). Pokud produkty budou v teplém prostředí, je velké riziko, že se obnoví proces kvašení a sklenička „vybuchne“. Je potřeba brát zřetel, že naše produkty jsou „živé“.
- Jaká je trvanlivost produktu?
Veškeré produkty kategorie kysané zelí je trvanlivost 1 rok, ale máme zkušenosti, že i po této době, pokud se skladování správně dodržuje, je zelíčko i tak dobré. U ostatních produktů dáváme trvanlivost cca 6 měsíců. Trvanlivosti uvádíme u jednotlivých produktů v detailu popisku. Pokud se Vám ovšem v objednávce nebude něco „zdát“ – neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu.
- Jaká je trvanlivost po otevření produktu?
Po otevření produktu je důležité dbát na správné skladování a manipulaci. Otevřená sklenice patří i po otevření do lednice. Vždy používáme čisté, ničím nekontaminované příbory a po odebrání se snažíme zelí opět ponořit do šťávy, nálevu. Takto by nám měl i otevřený produkt vydržet několik měsíců. Věřte nám, že ho ale dříve sníte.
- Víčko je nafouklé. Není to závadné?
Pokud má produkt nafouklé víčko, není to na závadu. Pořád je to „živý produkt“ a nafouklé víčko může být důsledkem živoucích prospěšných bakterií, které vytváří plyn a tím se následně nafoukne víčko.
- Šťáva ze zelí je zakalená. Není to závadné?
Šťávy ze zelí jsou vedlejším produktem kysaného zelí. Tento produkt neumíme vyrobit. Zakalenost není závadné a tyto produkty mají trvanlivost i půl roku, pokud se dodržuje správné skladování. Vždy je potřeba před podáváním pořádně protřepat.
Reklamace:
- Jak mohu reklamovat nebo vrátit zakoupené produkty?
Pokud máte, jakýkoliv problém se zakoupenými produkty, vždy nás kontaktujte na zákaznické podpoře, a společně to vždy vyřešíme adekvátně k danému problému. Pokud máte fotografii produktu, který reklamujete, zašlete, nám ho na zákaznickou podporu, určitě nám to pomůže k lepší představě o problému.
Ostatní dotazy:
- Mám cukrovku. Mohu vaše produkty jíst?
Naše produkty – kysané zelí jsou vhodné i pro diabetiky. Do produktů nepřidáváme žádné sladidla a cukry. Cukry jsou obsažené pouze v ovoci. Tyto cukry jsou, ale kvašením „pojezené“ a jsou tak vhodné i pro diabetiky.
- Mám histaminovou toleranci. Mohu vaše produkty jíst?
Fermentované potraviny nejsou vhodné pro lidi trpící histaminovou toleranci, a proto nedoporučujeme konzumovat.
- Kolik šťávy je vhodné vypít?
Šťáva ze zelí je výborným startovačem trávení. Doporučujeme štamprličku šťávy před velkým jídlem, které správně nastartuje trávení.
- Některé produkty (šťávy) nejsou skladem. Jak zjistím, že jsou naskladněny?
U některých produktů, nejčastěji u šťáv ze zelí se stává, že jsou rychle vyprodány a jsou tak brzo momentálně nedostupné. Tento produkt neumíme vyrobit a jeho množství závisí na mnoha faktoru a jedním z nich je kolik vody nám dá zelí.
Doporučujeme si zvolit hlídajícího psa, který Vás upozorní na znovu naskladnění produktu.
- Proč si nemohu objednat kvašáky v plastovém obalu?
Produkty, které jsou baleny v plastovém kyblíku a obsahují šťávu nezasíláme dopravcem, z důvodu možnosti vytečení skrz plastové víčko. Upozorňujeme, že i přestože budete chtít produkt zaslat – nebereme na sebe riziko znehodnocení.
Prodejny:
- Kde všude můžeme zakoupit Vaše produkty?
Naše produkty zavážíme, zatím, pouze do obchůdku po Moravskoslezském kraji a jejich seznam naleznete zde: PRODEJNY
Velkoobchod:
- Mám zájem prodávat vaše produkty, jak to mám udělat?
Pokud máte zájem s námi spolupracovat, být naši součástí anebo prodávat naše produkty, jednoduše nás kontaktu a spolu se domluvíme. Jsme rádi za každého, který nás chce podporovat a zákazníkům nabízet to nejlepší. Kontakt VO: obchod@zeliiicko.cz, +420 702 148 475
Máte nějaké další dotazy?
Neváhejte nám napsat na info@zeliiicko.cz